• 1401/01/22 - 11:36
  • - تعداد بازدید: 442
  • - تعداد بازدیدکننده: 172
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
مجتبی سارونه

پاسخگویی به بیش از 4 هزار مورد گزارش مردمی در کوتاه ترین زمان ممکن

مدیر پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری بندرعباس گفت : در سال گذشته به چهار هزار و 187 مورد از گزارش های مردمی اعلام شده از سامانه 137 در کمترین زمان ممکن پاسخ داده شد.

 


مدیر پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری بندرعباس گفت : در سال گذشته به چهار هزار و 187 مورد از گزارش های مردمی اعلام شده از سامانه 137 در کمترین زمان ممکن پاسخ داده شد.


به گزارش روابط عمومی مدیریت پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری بندرعباس ، مجتبی سارونه افزود : با همت و تلاش شبانه روزی نیروهای وظیفه شناس این مجموعه به تمام این گزارش ها در محل رسیدگی شد و از تخلف های صورت گرفته جلوگیری به عمل آمد.


وی بیشترین تماس های مردمی را در حوزه ساخت و ساز غیرمجاز ، تصرف زمین ، سد معابر خودروهای فروش میوه و دست فروشان ، فعالیت انبارهای ضایعاتی متخلف و جمع آوری متعادان و متکدیان دوره گرد اعلام کرد.


به گفته این مقام مسئول ، نیروهای حوزه رفع تخلف شهری در طول شبانه روز در حال گشت زنی در نقاط مختلف شهر بندرعباس هستند و در صورت برخورد با هرگونه تخلف و فعالیت غیرقانونی افراد از آن ها برابر قانون جلوگیری می کنند.


مجتبی سارونه از شهروندان نیز به دلیل ارتباط موثر با این مجموعه قدردانی کرد و اظهارداشت : سامانه 137 شهرداری بندرعباس در طول 24 ساعت شبانه روز آماده دریافت گزارش های مردمی از تخلف سودجویان است.


 

  • گروه خبری : مدیریت پیشگیری و رفع تخلفات شهری
  • کد خبر : 13455
کلمات کلیدی

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

مدیریت
افشین مظاهری
افشین مظاهری

معاون خدمات شهری

 

بازدیدکنندگان

در این بخش آمار بازدید کنندگان سایت و صفحه مربوطه نمایش داده می‌شود.

  • بازدید این صفحه: 135
  • بازدید امروز: 179
  • کل بازدید: 83939
  • بازدیدکنندگان آنلاین: 0
  • آخرین بروز رسانی: 1403/02/25 07:58