مجتبی سارونه
پاسخگویی به بیش از 4 هزار مورد گزارش مردمی در کوتاه ترین زمان ممکن
مدیر پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری بندرعباس گفت : در سال گذشته به چهار هزار و 187 مورد از گزارش های مردمی اعلام شده از سامانه 137 در کمترین زمان ممکن پاسخ داده شد.
مدیر پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری بندرعباس گفت : در سال گذشته به چهار هزار و 187 مورد از گزارش های مردمی اعلام شده از سامانه 137 در کمترین زمان ممکن پاسخ داده شد.
به گزارش روابط عمومی مدیریت پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری بندرعباس ، مجتبی سارونه افزود : با همت و تلاش شبانه روزی نیروهای وظیفه شناس این مجموعه به تمام این گزارش ها در محل رسیدگی شد و از تخلف های صورت گرفته جلوگیری به عمل آمد.
وی بیشترین تماس های مردمی را در حوزه ساخت و ساز غیرمجاز ، تصرف زمین ، سد معابر خودروهای فروش میوه و دست فروشان ، فعالیت انبارهای ضایعاتی متخلف و جمع آوری متعادان و متکدیان دوره گرد اعلام کرد.
به گفته این مقام مسئول ، نیروهای حوزه رفع تخلف شهری در طول شبانه روز در حال گشت زنی در نقاط مختلف شهر بندرعباس هستند و در صورت برخورد با هرگونه تخلف و فعالیت غیرقانونی افراد از آن ها برابر قانون جلوگیری می کنند.
مجتبی سارونه از شهروندان نیز به دلیل ارتباط موثر با این مجموعه قدردانی کرد و اظهارداشت : سامانه 137 شهرداری بندرعباس در طول 24 ساعت شبانه روز آماده دریافت گزارش های مردمی از تخلف سودجویان است.
نظر دهید