• 1394/07/27 - 11:22
  • - تعداد بازدید: 506
  • - تعداد بازدیدکننده: 135
  • زمان مطالعه : 2 دقیقه

استان هرمزگان رتبه چهارم کشور را در ارائه خدمات به مسافران نوروزی کسب کرد

استانـدار هرمزگان گفت: امسال برای نخسـتین با از عملکرد سـتاد تسـهیلات سـفر در استان ها ارزیابی صورت گرفـت که خوشبختانه استان هرمزگان توانست رتبه چهارم را در میان استان های کشور کسب کند

استان هرمزگان رتبه چهارم کشور را در ارائه خدمات به مسافران نوروزی کسب کرد

استانـدار هرمزگان گفت: امسال برای نخسـتین با از عملکرد سـتاد تسـهیلات سـفر در استان ها ارزیابی صورت گرفـت که خوشبختانه استان هرمزگان توانست رتبه چهارم را در میان استان های کشور کسب کند
به گزارش روابط عمومی حوزه معاونت خدمات شهری شهرداری بندرعباس، دكتر جاسم جادری در مراسم تجلیل از خادمین سفرهای نوروزی سال 94 در استان هرمزگان با تقدیر از زحمات اعضای ستاد تسهیلات سفر هرمزگان در ایام نوروز، عنوان کرد: امسال برای نخستین با از عملکرد ستاد تسهیلات سفر در استان ها ارزیابی صورت گرفت که خوشبختانه استان هرمزگان توانست رتبه چهارم را در میان استان های کشور کسب کند
وی ادامه داد: مجموع امتیازات ستاد سفر استان هرمزگان در ایام نوروز سال جاری بی نظیر است و در حالی که استان های بزرگی در زمینه گردشگری در کشور وجود دارند که به لحاظ امکانات و تجهیزات از هرمزگان بسیار جلوتر هستند اما با تلاش های صورت گرفته استان هرمزگان توانست رتبه چهارم را کسب کند که امیدواریم برای سال آینده نیز بتوانیم رتبه استان را باز هم ارتقاء دهیم.
استاندار هرمزگان افزود: برخی استان ها دارای معاونت سیاحتی و گردشگری در استانداری ها هستند و امکانات و تجهیزات اداره کل میراث فرهنگی و گردشگری هرمزگان در مقایسه با استان هایی همچون فارس، اصفهان، خراسان رضوی و قم که قطب گردشگری هستند قابل قیاس نیست اما با این وجود خوشبختانه هرمزگان توانست رتبه چهارم را به دست آورد.
جادری خاطرنشان کرد: طی دو سال اخیر مدیران استان هرمزگان در تعطیلات نوروز به مسافرت نرفته اند و در استان حضور داشته اند که این امر نیز یکی از دلایل موفقیت این استان بوده و خوشبختانه نوروز را بدون حادثه پشت سر گذاشته ایم.
وی تصریح کرد: در مجموع هرمزگان در ارائه خدمات به مسافران نوروزی امتیاز و رتبه بسیار خوبی را کسب کرد که باید همچنان این روند در سال های آینده نیز تداوم پیدا کند.
ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی استان هرمزگان 819 امتیاز در نوروز 94 به دست آورد
در پایان این نشست از مدیران و مسئولان کمیته های ستاد خدمات سفرهای نوروزی استان هرمزگان از جمله حسین رنجبر معاون خدمات شهری شهرداری بندرعباس تجلیل شد.
  • گروه خبری : معاونت خدمات شهری
  • کد خبر : 276
کلمات کلیدی

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

مدیریت
افشین مظاهری
افشین مظاهری

معاون خدمات شهری

 

بازدیدکنندگان

در این بخش آمار بازدید کنندگان سایت و صفحه مربوطه نمایش داده می‌شود.

  • بازدید این صفحه: 102
  • بازدید امروز: 135
  • کل بازدید: 84608
  • بازدیدکنندگان آنلاین: 1
  • آخرین بروز رسانی: 1403/02/25 07:58